Medya ve İletişim Bölümü Öğretim Amaçları ve Program Çıktıları Değerlendirme Anketi


Değerli Öğrencimiz,

İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi, Medya ve İletişim Lisans Programı Öğretim Amaçları ve Program Çıktılarına ulaşımın ne derece sağladığının değerlendirilmesi amacıyla hazırlanan ankete katılımınız önem taşımaktadır.

İsim kullanmadan dolduracağınız bu anket, öğretim amaçları ve program çıktılarının değerlendirilmesinde dikkate alınacak kullanılacak olup, ankete gerekli ilgiyi göstereceğinize inanıyoruz.

Katılımınız için şimdiden teşekkür ederiz.

Bu ankette 16 soru var.

Medya ve İletişim Bölümü Öğretim Amaçları ve Program Çıktıları Değerlendirme Anketi

Kaçıncı sınıf öğrencisisiniz?
1.sınıf
2.sınıf
3.sınıf
4.sınıf
Mezun

Yaratıcı ve sorgulayıcı yaklaşımı merkezine alan, kültürlerarası bir yaklaşımla dinamik öğrenci grupları arasında uluslararası fikir ve bilgi alışverişinin sağlandığı ortamda eğitim aldığımı düşünüyorum.

Kesinlikle Katılmıyorum
Katılmıyorum
Kararsızım
Katılıyorum
Kesinlikle Katılıyorum

Güncel müfredat sayesinde medya sektöründe görev alabilecek bilgi, beceri ve yetkinliğe sahibim.

Kesinlikle Katılmıyorum
Katılmıyorum
Kararsızım
Katılıyorum
Kesinlikle Katılıyorum

Staj ve uygulamalar aracılığıyla medya ve iletişim mesleklerinin uygulamaları hakkında deneyim sahibiyim.

Kesinlikle Katılmıyorum
Katılmıyorum
Kararsızım
Katılıyorum
Kesinlikle Katılıyorum

Medya ve İletişim alanına ilişkin temel kavramlara, iletişim modellerine ve temel eleştirel kuramlara hakimim.

Kesinlikle Katılmıyorum
Katılmıyorum
Kararsızım
Katılıyorum
Kesinlikle Katılıyorum
İletişimin ve kitle iletişim araçlarının tarihsel gelişimine hakimim.
Kesinlikle Katılmıyorum
Katılmıyorum
Kararsızım
Katılıyorum
Kesinlikle Katılıyorum

Medya endüstrilerini, medya metinlerini ve izleyicilerini biçimlendiren toplumsal, hukuki, ekonomik ve siyasal bağlamlara ve yapılara hakimim.

Kesinlikle Katılmıyorum
Katılmıyorum
Kararsızım
Katılıyorum
Kesinlikle Katılıyorum

İletişim alanında kullanılan araştırma yöntemlerinin kullanım alanlarını, süreçlerini, temel kavramlarını biliyorum ve disiplinler arası bilimsel çalışmalar üretebilecek donanıma sahibim.

Kesinlikle Katılmıyorum
Katılmıyorum
Kararsızım
Katılıyorum
Kesinlikle Katılıyorum

İletişim alanında teknolojik gelişmelerle birlikte değişen iş koşullarından, modellerinden ve sektördeki iş sağlığı ve güvenliği konularından haberdarım. 

Kesinlikle Katılmıyorum
Katılmıyorum
Kararsızım
Katılıyorum
Kesinlikle Katılıyorum

Medya ve iletişimin toplumsal, ekonomik ve tarihsel rolünü çözümleme becerisine sahibim.

Kesinlikle Katılmıyorum
Katılmıyorum
Kararsızım
Katılıyorum
Kesinlikle Katılıyorum

En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı olarak etkin iletişim kurma becerisine sahibim.

Kesinlikle Katılmıyorum
Katılmıyorum
Kararsızım
Katılıyorum
Kesinlikle Katılıyorum

Medya ve iletişim alanına özgü güncel ve etik sorunları tanımlama, hukuki sorumluluklar çerçevesinde değerlendirme, eleştirme ve çözüm önerileri geliştirme becerisine sahibim.

Kesinlikle Katılmıyorum
Katılmıyorum
Kararsızım
Katılıyorum
Kesinlikle Katılıyorum

Uyumlu ve verimli bir ekip çalışması içinde, iletişim ortamlarına uygun içerik oluşturma ve yayınlama becerisine sahibim.

Kesinlikle Katılmıyorum
Katılmıyorum
Kararsızım
Katılıyorum
Kesinlikle Katılıyorum

Ulusal ve uluslararası gündemi takip ederek; medyada yer alan içerikleri eleştirel bir bakışla değerlendirme ve akademik düzeyde çözüm üretme yetkinliğine sahibim.

Kesinlikle Katılmıyorum
Katılmıyorum
Kararsızım
Katılıyorum
Kesinlikle Katılıyorum

İletişim etiği ve medya okuryazarlığı ilkelerine bağlı olarak, yazılı, görsel ve işitsel ortamlardaki iletilere ulaşma, bunları çözümleme, değerlendirme ve iletme yetkinliğine sahibim.

Kesinlikle Katılmıyorum
Katılmıyorum
Kararsızım
Katılıyorum
Kesinlikle Katılıyorum

Sürekli gelişen medya ve iletişim teknolojilerini ve programlarını etkin bir şekilde kullanma yetkinliğine sahibim.

Kesinlikle Katılmıyorum
Katılmıyorum
Kararsızım
Katılıyorum
Kesinlikle Katılıyorum